wiie xD

I dag har jag varit och spelat match mot Lotorp.. förlorade med 3-2..:/ men asså domaren var helt dumi huvudet seriöst.. han dömde så jävla mycket för lotorp hela fucking tiden..:/ aså han borde strypas och hängas upp i julgranen seriöst..:@ ger thilda en frilägesutvisning till exempel.. faan hon gjprde en perfekt räddning och så kom en motståndare och snubbla över henne.. man börjar undra vad det är för folk som domarförbundet få in asså.. kan ju ingenting faan..:/

Aja sen så åkte jag hem och fixade och donade och så skjutsade Petra och Rickard mej till Husby. min kära farmor och farfar bor där så ja gick hem till dom..:) mycket trevligt.. sen så tog jag bussen in till stan där jag träffade Oskar, Viktoria, Gustav, Pontus, Tinge, Carro och Arvid..:) vi gick runt lite och kollade marknaden och sånt..:P sen så drog vi hem till tinge och stog på hans balkong och kollade på fyrvärkerierna..:) Göteborg var ju skit fint bidrag ju..:D
Aja sen när fyrvärkerierna tog slut så gick vi ner till rådhuset igen och träffa lite folk man kände..:) Träffade tillexempel Oskar Lindau men han lätt inte så glad över att se mej..xP hehe i alla fall. sen så gick vi hela marknaden tillbaka upp till södertull och så satte vi oss ett litet tag.. sen skulle Carro och Gustav åka karusell.. jag och oskar stog och digga musiken..:P aja sen tog kvällen slut för mej.. åkte hem me pontus, viktoria och arvid..
En mycket rolig kväll tycker jag..:)                                                                  



Why is it so complicated? i like you..!


men men nu ska jag sova.. Ha det bra fuckers..xP //Pernillamonica  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0