hay shut up!! no you shut up!!xP

Blää är as trött..:/ Fast jag sov ganska länge i morse så jag borde inte vara trött..:O:P

fredag 26 december: Jag åkte in till stan tidigt. .eller ganska tidigt i alla fall..xP sen så träffade jag Frida och Viktoria..
Gick runt på stan och kollade mellandagsrean och lite så..:)
Jag köpte:
Ett par chinos
två halsbanad                     
en sjal
ett par trosor
ett linne
aa de va typ de..:P sen fick jag julklapp av frida me..xD as fint ju..:) men får se när jag får användning av det och vem jag ska vissa det för..;)
Träffade Joel och Glenn på stan..:) och straxt där efter så träffade jag Pontus me..:)
Sen efter så gick jag och frida hem till Frida och tog det lugnt..:) räknade hur mycket jag hade gjort av med och det var inte så roligt att få reda på men i alla fall..xP
Senare så gick vi tillbaka till stan och gick på bio med Viktoria, Olle och David..:) Rocknrolla såg vi..x) hihi den va as dålig men as rolig stund vis..xP faan frida och jag satt och skrattade ljudligt i bio salongen..xP
Sen efter det gick jag och frida hem till henne igen.. vi kollade på film innan vi gick och la oss..:)                                          

Lördag 27 december (2 dagar kvar till resa:D): Vaknade vid kvart i 12.. och frida sov som en liten...... sovare..xP
Gick och fixade iårdning mej och så väckte jag Frida med lite hjälp av hennes katt..:P Sen så var jag tvungen att gå till bussen..as kallt va det..:S Fy faan..:P Sen kom hem och nu gör jag inte så speciellt mycket..har mest tråk..:/ men men..
Ska till Faster och farbror senare och käka middag töyp..:P

Nu är det bara ta mefaan 2 dagar kvar innan jag lämnar detta kalla sverige och drar mej mot varmare ställen..:P:) as skönt..xD

tell me your secrets

Aja men det var allt för mej i dagens läge.. men jag skriver väl antagligen i morron me tror jag väl förhoppningsvis om jag inte  så vet joel varför..xP ha de bra fuckers..xP //Pernillamonica


                                   

Kommentarer
Postat av: Frida

Aw, underbar fredag med dig snuttis =D vi gjorde ju filmen rolig fast den va sämst :'D alltid kul med dig dock ^^ skämma ut oss lite, men vi skäms ju inte ;o älskar dig, oh kmr sakna dig så in i helvete. <3

2008-12-28 @ 23:18:52
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0