Shoo Bree BruchBruch..xD

Jahopp då vad det dagen efter Julafton i dag då..:P hihi^^

dagen innan julafton: Var på stan med Tinge och köpte dom sista julklapparna..:D hihi de va kul^^ Jag köpte bästa presenten till han..!!:D och han har inte en aning om vad det är..xP
Sen så slog jag in julklappar hela kvällen och lyssnade på julradio..:D
Satt halva natten och pratade med Joel på msn me..:) trevligt tycker jag väl..:D

Julafton: Vaknade av att mamma kom in och sa att jag va tvungen att gå upp för att vi skulle få besök inom en kvart.. så jag palrade mej upp ur sängen och tog på mej ett par byxor och gick ner till vardagsrummet..
Senare kom Familjen Frank/ Westas in till oss och käkade julfrukost..x) mysmys..:)
Fick lite packet på morronen me..:D hihi^^
Sen gjorde vi oss iårdning och åkte till Husby till Farmor och farfar där kusiner och fastrar och farbröder höll till.:D
Käkade nästan direkt och sen blev det kalleanka..xP Hehe faan jag höll på att somna faan..:P man har sätt det där för många gånger..xP
Sen så fikade vi och sen kom TOMTEN!!!!:D (vilket i själva verket va min yngsta kusin..xP)
Det delades ut julklappar och lite så..:)
Jag fick:
 plattång
 plånbok
pengar (dock inte svenska..xP)
björn borg trosor
jeans tights
en kläning (som jag ser gravid ut i..xP)
bikini
tvål + deo
film björn gustafsson ett livsverk
presentkort på bio
en tränings tröja
en tröja med Catwoman på (av Viktoria..:) <3)
en tabletask (av ViktoriaxP)

aa de va typ de..:P                                                      
                                                                                         

Haha klockrenaste kommentaren.
Alla: Tack så mycket tomten.
tomten går imot toan
min farbror: Fel håll Tomten
Tomten: amen jag ska bara gå på toa..xP


Juldagen (25 december): Vanade sent eller ganska sent i alla fall..xP
Fixade iårdning mej och så åkte da family till Blacka för att träffa mormor, morfar, kusiner, faster och farbror..:)
Käkade kalle kalkon..:D gott skulle jag vilja säga..:D och eftterrätten kan jag ju inte klaga på heller..:P pannacotta med hallon/blåbär mix..:D
Sen så blev det packet leken..:)
fick:
toblerone
nått annat choklad
en ram
en grej till resväskan
en ljuslyckta
ett hårband..:D

Och en resa till Dominikanska Republiken fick jag i julklapp..:D Underbart..:D

Bara 4 fucking dagar kvar nu gott folk..!!:D sedan drar jag dit där det är 30 grader i skuggan..xD

Kommer inte att lägga ut några bilder på bdb förens efter resan pga att Joel tror inte att jag klarar att inte lägga ut nån bild..xP men jag ska vissa dig..;)

Jag vill inte höra något mer om den skiten.. allt är bara bullshit.. det finns inget äkta inte för mig i alla fall..
Ta inte åt dig.. det är inte ditt fel.. ingen är perfekt.. inte jag heller tyvärr..


Aja men de va väl det jag hade att säga.. Ha det bra fuckers..x) //Pernillamonica

                                              

Kommentarer
Postat av: amanda

sötnows:D!!

2008-12-26 @ 17:11:51
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0