=)

Idag ahr vi fått datorerna! =) så nu är jag lite glad faktiskt eller aa:P
men fick också precis veta att vi kommer ha praktik på höstlover:Ó  så inget höstlov alltså! Hur låter de?
Men det blir en protest på de imorron så det löser :)sig antagligen ;)

Ska spela match senare också.. orkar inte men men, blir nog bra

Måster seriöst komma på nått intressant att skriva om på bloggen! ska komma på nått bra (Y)

Men men nu skiter jag i det här.. skriver senare!

Känner mig utpekad xD

//PM


Puss och kram mumsbulle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får jobba (praktisera) på kvällar och helger också.. så :) haha! Jag tycker det låter lyxigt att jobba på ett höstlov om det endå inte handlar om helger och kvällar :P

2009-08-26 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0