Tränat!

Jahopp då har man varit duktig i dag också och tränat:)
Aurobik blidde det.. AS SVÅRT!:O haha jag har ingen bra kordination så kan inte röra arrmar och ben samtidigt typ xD asså göra olika rörelser :P
men det var kul i alla fall:)

Funderar på att träna varje dag nu för tiden, förutom freda lördag kanske:P

Måndag: friskis och svettis
Tisdag: fotboll
onsdag: box?
torsdag: fotboll
Fredag: chill;)
lördag: Match (Y)
Söndag: friskis och svettis, box?

Man har ju inte nått annat att gör så va faan:P
Umgås med folk? Jaa det hinner jag också med:D

men nu ska jag sova lite.. Ha det bra men inte lika som jag ;)
//PM



Puss och Kram mumsbulle!

Kommentarer
Postat av: Andreas Tinglöf

JAg hade träning



Måndag: Fotboll

Tisdag: Match (Hockey)

Onsdag: Hockey

Torsdag:Fotboll

Fredag: Hockey

Lördag: Match (Hockey)

Söndag: Match (Fotboll)

Måndag: Fotboll

Nu har jag vart ledig två dagar för se lite speedway annar går det bara runt runt runt ;D

2009-10-01 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0