^^

Va hos viktoria i går..:) de va mys..:D Satt och pratade massor och de va så skönt att få prata med henne.. de va så länge sen.. Vi kollade på våran film som vi gjorde i 8:an me..xP faan så dålig den va..:P men kul i alla fall.. jag satt och skämdes som en gris när vi kollade på den..xP

Sen i dag har jag varit på kick off med laget..:) de va kul.. vi pratade lite om sesonen 2009 och gjorde lite övningar och grejer..:) de va faktiskt kul..:) Sen efter så blev det att träna fotboll..:) as kul..:) dee va jätte länge sen..:P
Efter Fotbollsträningen åkte jag och mamma direkt till åby och tränade.. As arg var jag..:O va så trött så jag inte orkade  nått och då blev jag as arg.. men men..

Måste sluta träna så här mycke som jag gör asså.. jag mår inte bra av det själv och det blri ju inte roligt för folk i min omgivning att jag tränar hela tiden och inte kan umgås på grund av det. Jag kommer att tappa suget att träna eller så komemr jag bli tränings narkoman och träna 24/7 och det vill jag ju inte..:/

People always leave, but sometime they comming back

Aja men nu ska jag sova.. måste vara pigg i morron i skolan..:D Men ha det bra.. Fuck you!! Puss och Kram..xP //Pernillamonica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0