Jässå..xP

Kom precis hem typ..:P
Igår var jag i skolan först.. skit dag säger jag bara (skol mässigt asså..:P) Hade ingen engelska för läraren var inte där först på morronen. Sen på eftermiddagen så hade vi typ tidningshistoria eller nått..:P sög gjorde det..xP och så skrev vi klart våra krönikor..:P hihi jag blev faktiskt nöjd med min..:D Fast kan inte lämna in det för att fronter är cp..:S

Efter skolan så åkte jag med Lina till krokek..:) Och så tog jag bussen till stavsjö..:D
Va med Joel, Philip och Carro..:) En mycket rolig kväll tycker jag faktiskt..:P Fast jag hade ont i min jävla näsa och så va jag sjuk i huvet (ont i huvudet (sjuk) ).

Ska till Viktoria snart me..:D wiie vad jag har saknat dej mango muttan min..:) <3

I belive you and i hope it can be like before

Aja men det var allt jag hade att säga för idag...:P men ha de bra!! Fuck you Puss och Kram..xP //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0