Fredag!!

Äntligen fredag =D men dock så ska jag jobba från 4 till 11:/ den sved ju ganska skapligt..
Aja pengar rullar ju in som dom ska i alla fall ;)

Nu sitter jag och väntar på att dom ska svara på andra sidan luren:P Måste prata med skatteverket.. har inte fått pengarna som en arbetsgivare betalade skatt på även fast han inte skulle.. så då skulle jag få tillbaka dom men har inte fått det än..:S
Och så fick man nu veta att jag kommer få pengarna i augusti när som sa att det skulle komma i slutet av juni..:S hatart!

Borde ut och springa lite nu men jag vet inte om jag orkar det riktigt.. Det tar vi nån annan dag;)

Men ska dra mej nu.. Ha det bra i sommar värmen =) Puss påt!
//Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0