Paintball =)

Idag var klassen och körde paintball.. det var grymt kul..:) men väldigt varmt:/ höll på att dö där inne i masken som man hade..:S
Blev dock besviken på att jag inte blev träffad nån gång eftersom att jag fick inte känna hur det kändes att bli träffad.. okej jag blev träffad en gång i handen men det gjorde ju itne ont:P sen blev jag träffad i magen men där hade jag ju jacka och grejer så det kändes  inte alls.. aja men det var kul ändå:)
Sen gjorde vi andra aktiviteter också:) dels körde vi 4-hjuling:) massor med kul var det=) Jag vann varenda gång jag körde..(Y)

Sen så när jag kom hem och lite senare på dagen typ vid 6 så åkte mamma och jag ner till mem och gick till s$örping:)
Säger bara en sak.. skoskav:S
Men men 1 mil blev det i alla fall:) Bra jobbat (Y) duktig idiot:)

Men nu är det sov dags:) hoppas jag inte får några mer samtal av massor idioter igen bara..:/

Puss påt //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0