Kväller!

Aa det blev ett body pump pass i alla fall för min del :)
Det var ganska skönt att komma iväg dit även fast jag inte hade någon större lust.
Och jag orkade fler vikter än vanligt idag med! :D då blir man lite glad faktiskt (Y)

Har varit sugen på att fota idag men vädret har varit skit och inne hemma hos mej är det inte så kul att fota. och sen så va det ingen som ville vara med på bild så jag struntade i det för tillfället, sen så fick jag min kära lillebror att fota lite med mej:D typ 5 bilder men i alla fall x)

aja men nu blire heroes, sen sova!:D Linköping i morron (Y)
PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin bild (:

pusspuss

2009-11-10 @ 07:35:03
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0