Slappt!

Haft en ganska slapp dag på praktiken faktiskt.
Började arbetsdagen med att sova lite i bilen. Från halv 8 till 10 sov jag . Sen var dom klara där så då åkte pappa och jag till djurön och kollade på vad skördaren skulle göra i morron.
Efter det blev det lunch med Henrik och Ekman på flygplatsen (Y)
Sen åkte vi till tomten och då fick jag köra alstorn (skogsmaskin) medans pappa fick skjuts hem och hämta traktorn.
Så där satt jag i min ensamhet och körde maskin :P
När pappa kom tillbaka så blev det att stapla ved istället.

Hem, och byta om, träning!
Gick väl sså där på träningen. Hatar att gå från en 11 manna plan till en liten skit 5 manna. Usch hatar fotsall. det är för små ytor för mej :/

Imorron blir det att vara hemma :) skönt de!

PUSS och god natt! //PM


Fotograf: Pernilla Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0