Söndag!

Jahopp söndag va det dårå.

Igår var jag hos viktoria. EllaBella skulle också vart me men det blidde inte så.
Så viktoria och jag  fick klara oss utan henne:P
Vi gjorde inte så mycket. Tog det lugnt, pratade och kollade på sunes jul (Y)

Sen idag följde jag med Viktoria till Skopunkten och kollade på skor till henne. Och såklart så ska jag hitta ett par skor som jag vill ha:/ typiskt mej.
Sen blev det bussen hem.
Och sen blev det att åka med pappa in till stan och kolla på Hästen.
Dom vann med 4-3. Väldigt dåligt spel idag vill jag säga:O Skärpning!

Skola i morron me. Ska väl blir kul efter att man har varit där ifrån i 6 veckor. men men.

Alla får en andra chans, och det är alltid tredje gången gillt

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0