Sport!

Det är lite knäppt sådär.
När jag var 4 år så tog mamma med mej till helgestad på boll och lek. Det var 13 år sedan.
Jag fastnade där och nu spelar jag fotboll liksom.
Om jag hade kunna bestämmt själv och vetat lite vad jag ville så hade jag nog inte valt fotboll som sport. Visst jag älskar fotboll och det men jag hade nog valt nått mer spännande och udda sport, nått som inte så många tjejer håller på med.
Typ cross eller hockey.. aa eller kanske boxning, brottning eller varför inte race av nått slag.

Om jag hade fått valt idag vilken sport jag skulle ha utövat sedan jag var lite skulle jag nog ha valt cross eller hockey:)
Men jag lovar att om jag hade börjat med det som liten och sen suttit här som 17 årig hockey spelare så skulle jag säkert ha sagt att jag skulle ha valt fotboll istället:P så det spelar ju ingen roll:P

Men vill testa nått nytt. Så om det är någon som har lust att hänga med och testa hockey så säg till bara. Jag är lätt på! :)

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0