Arclight!

Har varit i Bromma och Arclight idag med klassen och tomtarna (parralellklassen).
Det var en mycket frän upplevelse och jag hoppas verkligen på en praktik plats där nästa år :)
Här kommer så många bilder jag orkar lägga upp från dagens händelser! =)


Aa ni ser ju vem :P

Jag skjuter Emil!

Sprängladdningen som satt på Emil.

Regnmaskin och Tobias.

en annan regnmaskin

Jag tror att det var europas storsta vindmaskin, kan ha varit skandinavium också men kommer inte ihåg ^^

Philip och rökmaskin

Tobias mitt i snöoväder från snömaskin

Eldmaskiner

Lina fick va Lucia :)

Emil flyger under explotion

Andra klassen springer i explotion

Röken efter explotionen

En ortoligt rolig och spänande dag! :)
PUSS på dagen! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0