Dryg!

Jo jag har nog blivit ganska dryg av mej :S
Vet ju hur mycket jag själv hatar när folk är dryga men ändå så är ja det:P faan också :/ :P
Ska skärpa mej! Pommes;)

Seg och tråkig dag:/ inget kul alls. blir förhoppningsvis roligare i morron tror jag om det går som Pernilla önskar =D

Efter skolan så  gick jag och frida hem till henne och hämtade träningskläder och sen ner på stan igen och till gina där jag köpte 3 par trosor <3 xD
Sen blev det att träna step 2! what a fuck:O hängde inte med för 5 öre ju xD Stog där som ett fån och aa glodde typ:P
Men men det var första gången så blir bättre nästa gång:)

Skriver mer sen om jag kommer på nått att skriva om:)
PUSS! //PM


Fotograf: Pernilla Carlsson
Redigerad av: Pernilla Carlsson

Puss och Kram mumsbulle!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men du måste erkänna att Stepen var jävligt rolig! även om den var sjukt svår!

2009-09-14 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0