En dag efter gårdagen..

Haha den där rubriken låter som om jag var och festa eller nått igår. men se det va hon inte.. nix..

Vaknade halv tolv i dag och kom på att visst faan det var ju samling inne i stan kl.12! så jag bokstavligt talat flög upp ur sängen.
På med kläder, ner och slängde i skor, benskydd och annat viktigt man bör ha med sig på match, sen sprang ut och försökte få kontakt med pappa för att be honom skjutsa in mej till stan, in igen och tog två bananer och väskan, ut till bilen och iväg till stan. Och då var klockan 5 i 12.
Men kom in till stan bara lite sen och iväg till matchen..
Ganska bra spelat av mej idag. är inte helt nöjd men det var ett skapligt slut på detta fotbollsår.
Dock blev det förlust men det var bara med 1-0 så vi kunde lika gärna ha vunnit eftersom att vi hade stora delar av matchen.

Så nu är jag dö och jätte trött och smärta och sånt kul!

Sen så va mamma och jag å köpte spicy hot och hade myskväll bara vi. kollade massor film och käkade chips :)

Men nu måste jag sova snart. är skäpligt trött faktiskt.
Sov gott people. PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0