Hej med farbror frej! xD

Halva skolveckan har gått nu.. typ.. kanske:P
Så då var alltså ännu en onsdag överstökad då. Det är ju bra.

Idrottslektionen gick bra tycker jag:) fast.. aa jag har mina åsikter ;)

As skön lektion på förmiddagen! hade mediakommunikation först.. men hade glömt mina enketer hemma så kunde inte göra nått.. Så lilla Pernilla tog sin käraste dator och nördade Ghost Whisperer istället! =D
Myspys!

Såg idag att jag fortfarande leder skytteligan i NT även fast IFK drog sig ur. Dom tog alltså inte bort målen. Och det tackar vi för =)

Imorron blir det att spela in musikvideo<3 puss på det!

aja men nu ska jag läsa sen sova och senare vakna igen förhoppningsvis ^^
Men som gott Sverige ( och aa världen).
PUSS! //PM


Här skulle det varit en bild, men internet är cp och dumt i huvudet och jävligt emot mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0