PÅSK HELG!

Jaa en stressig påsk helg.

I torsdags va jag och såg Nifters. Det var bra men blev sjukt irriterad då nån jävla idiot framför hoppade med sin klack jävel rakt på min fot. inte skönt alltså.
Innan Nifters va jag och Oscar hos Frida och firade henne lite.

Fredag vaknade jag hos oscar. sedan åkte jag hem vid halv 12 för då skulle dom iväg på påskmiddag. Sen vid halv 5 åkte jag in till stan för jag skulle jobba vid 5. efter jobbet gick jag till resecentrum där jag träffade min pojke och så tog vi tåget till kimsta för att sedan åka vidare till skärblacka. Var där och käkade lite påskmiddag typ.

igår va jag på 40 (20+20) års fest för Petra och Linnéa.
Det var trevligt. Vi drog oss bort mot hugos men fick stå i kö i en evighet. och sen så funkade inte fribiljeterna eftersom att vi var tvugna att stå i kön och då han biljetterna att gå ut:/
men men.

Idag ska jag bara ta det lugnt men Oscar. han sover nu och jag tror inte att det går att få liv i han än.  Kanske skulle träna om jag orkar men det är ju inte säkert de.

ha det bra för det har ju inte jag:/

PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, så jävla söt bild :D

2010-04-04 @ 10:33:02
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0