Usch då!

Vaknade kl.08.20 i morse och var bakis! kul! eller nae inte så mycke faktiskt.
Aa så fick det bli äckel frukost. och oscar sov så satt aldeles för mej själv.
Sen när han vaknade sisådär vid framåt halv 12 så låg vi kvar och myste lite.
Sen upp och spela sims ^^ haha det va kul.
vid halv 4 så skjutsade vi hem oscar och mamma och jag åkte in och tränade (as klul när man är bakis xD) sen nu snart ska vi grilla!!! :D:D:D:D:D massor med gott ska det bli.

Har match i morron bitti kl.11 mot kimsta. inte så jätte mycket tagg på den då:/
men men nu har jag inte sagt ifrån så då får jag väl spela den matchen då om jag orkar. ^^

Funderar på att övningsköra lite med pappa senare. kan bli kul! :D

men men slut på skit snack.
Fuck off!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0