En 18 årings tankar!

Aa då var man 18 år då:)
Det känns som 17 faktiskt:P men det kommer väl.

Helgen började inte alls bra.
Min dator blev stulen i skolan i fredags. så det sänkte ju födelsedags känslan ganska rejält.
Men jag hade min underbara pojkvän hos mej hela fredagen och sen på födelsedagen så jag blev glad :)

Fick fina presenter. dock så kom dom flesta med en chock xP
Av älsklingen fick jag en klocka. Jätten fin älskar den! <3
Sen fick jag ''presentkort'' ab syster och lille bror.
Massor choklad
pengar
ett objektiv till kameran
en tröja

vet inte om jag glömt nått ^^

aja men det var de.

Ska till skolan i morron och göra ingenting. kan inte göra nått för att jag har ju då ingen dator för det var något kuk huvud som snodde den som sagt! :@ men jag är inte arg :) Tycker inte om JB!
Aja ska göra nått bra nu!

You suck! PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0