Blire Träning?

Aa det blire!
Fick bli träning idag. Inget mej emot heller. är sjukt fotbolls sugen faktiskt. Det ända som känns lite tungt att åka på träningen är dels kylan men även all det kommer säkert bli så där dyng jobbit :/ och just nu är jag en ganska lat människ så jag orkar inte det ^^ men men det är bra för mej! :)

Får dock inte vara med och spela cupen i helgen. Kunde inte fredagen heller för då äre ju romme för hela slanten. Men det skulle ha varit kul att spela cupen. men jag fick vara med AT cupen så då skulle dom som inte va med då få spela. Sen så kommer ju NT-cupen nästa helg me ;)
Hade varit kul att få se cupen på fredag kväll.. Se hur tjejerna spelar. (och frida du vet den andra anledningen ;)  ) Haha kan bli kul!

Men jaa nu ska jag skriva den där jävla fucking uppgiften som martina delade ut till oss som inte var förtjänta av den! Tack för den då!

Men aa you suck!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0