Hatdag och nerverna som aa!

Usch det är ju så tråkigt med detta som vi har i skolan. Inte kul någonstans faktiskt.
Just nu har vimultimedia med Pär. Och aa det går inget bra:/
Sen efter lunch har vi ergonomi med martina. Tycker inte om henne mer.:( när hon ger oss en uppgift som man inte kan lösa om man inte hängde med på lektionen. och ''JA jag slumrade till ett tag där :P
Men deet va ju ointressant och jag var hur trött som helst ^^

Men men har skrivit lite av det i alla fall men det räcker inte så jag måster skriva lite till.

Ska kanske träna lite idag om jag får tar på min kära syster som sover som en sovstock! får ringa och väcka henne (^^) hihi så elakt av mej.
Sen efter träning ska vi hämta upp Oscar och så åker vi hem och myser! det blir bra de :)

Vill också bara säga att ni är otroligt bra på att kommentera(Y) jag var jätte ironisk där gott folkö. Släng iväg en kommentar. bara det inte står masser reklam skit och sånt för det är inget kul.

Aja. back to work!  See ya!

Puss på skinkan! PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0