Hiss/Diss

Nu blire lite hiss/diss!

DISS!

Röda dagar i veckan:
Usch det är bara krångligt faktiskt!
Man blandar ihop tider och tänker inte på att saker och ting inte gäller som vanligt.
Exempelvis buss tider som ändras bara för att det är röd dag på en onsdag och det ses som en söndag :/ Dumt!

Tattare:
Jo sådana som bara tar massor skit och aa är jävliga.
Min halsduk och mina vantar som försvann igår. Dock så kom dom ju tillbaka men jag har liksom frusit ihjäl hela dagen idag utan mina saker :/

Inbillar folk:
Blää det är ju så jobbigt när folk tror att dom är störst, bäst och vackrast när dom egentligen ser ut som trash.
Det är ju faan synd om dom egentligen!


HISS!

Vänner:
Dom som förstår och gör så att man blir glad!
Förstår när ens känslor är på vift och kan hjälpa med alla möjliga bekymmer man kan tänkas ha. <3

Vinter:
Det är så fint nu när allt är vitt och mysigt kallt. Om man har någon man kan krypa ner hos och mysa med så man blir varm igen.





Japps det blev dagens hiss/diss :)

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0