It's a free day today!

idag är jag ledig!! och jag umgås med o-boy :)
I morse hade jag körlektion, inte möe kvar nu!, sen var jag runt på stan massor. köpte en tröja till oscar som han får i tillfällig halvårs present ;)
Sen så åkta jag till coop i smedby och dit kom oscar me och då handlade vi.
Sen kom vi hem till han och då blev det chill. sen bad och nu inte mycke.
Sen ska vi käka taco och bara mysa:)

I morron blire jobba från 16.00 till 23.00 (Y) HURREJ! Sen på lördag är jag ledig igen! :D

 Men men ha det bra i sommar värmen!

PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Elli

På lördag tycker jag att ni ska hänga med mamma och mig o bada ;) kram

2010-07-08 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0