Bläää!

aa onsdag dårå.
Blää asså tycker inte om detta! blev ingen träning i måndags för då va jag på teori, ingen träning igår för då hade jag ingen skjuts till träningen, idag har jag tränat (bra där!), i morron blire ingen träning :( fredag brukar jag inte träna, lördag kanske träna med mamma och söndag träning.
Kommer inte träna så mycket denna veckan och så har jag ätit som en gris så känner mej jätte tjock :( eller så är det hormonerna som busar med mej lite. är väl dags för min vecka i månaden snart kanske? vem vet?:P

Aja tjurskallen har varit i skolan idag i alla fall. Faan vad jag hatar henne alltså! så jävla tråkig människa! (Tjurskallen är jag, i alla fall så va jag jävligt tjurig idag).

Ae men nu ska jag göra färdigt lite arbeten och lämna in dom.
Bra Pernilla!

fuck you!

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0