Ångest och ogilla!

Jag vill, jag vill, jag vill inte spela mittback i morron:(
Usch jag kommer ihåg den tiden då jag spelade mittback och varje match det hade gått dåligt gick jag av och tjöt för att jag kände att allt var mitt fel och att jag var värdelös.
Och i morron möter vi tinnis som är ett väldigt bra lag och jag känner det på mej att jag kommer gå av planen imorgon efter matchen och må så jävla dåligt och känna att det som inte vart rätt är mitt fel.

Okej man ska inte tänka sådant innan matchen för då är det ju redan kört. då har man bestämmt sig för att det ska gå dåligt.
Men kom igen! det va 4 år sen och jag kommer ju inte ihåg hur man agerar försvarare ju:O

PUSS! //PM

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0