De va ett tag sen ja!

Som sagt det va ett tag sen man skrev. typ 4 dagar eller nått. ett litet tag i alla fall.'

Den här helgen då? hur har den sett ut?
Torsdag: Vaknade upp med en älsklings pojke. Sen blev det att åka hem till han och bara mysa gärnet.

Fredag: Vaknade själv i oscars säng. Han hade åkt och jobbat. sen så kom mamma och hämta mej skapligt.
Och efter att hon hade varit och tränat så åkte vi in till stan och kollade runt lite. Hittade en T-shirt och ett par leggins. Mycket fint. sen ville jag ha en klänning me men den fanns inte i min storlek på dä stället vi va så får åka ut till hageby och kolla om dom har den där:)

Lördag: Skulle det ha blivit utgång men nej. va i skärblacka istället. firade morfar och va på  Bob  Marleys minneskonsert. Det va riktigt bra. men hade dock sjukt ont i fötterna efter eftersom att jag skulle ju absolut ha dom skorna med klack på och jag som är så van vid att gå i klackskor. NOT! Men men det var bra i alla fall som sagt.
Sen blev det hem och mysa med Oscar.

Söndag (idag): Har jag tagit det ganska lugnt. Tvättat min moppe för den ska antagligen säljas i morron eller på tisdag. Hoppas på det!!
Sen så har jag spelat gamla dator spel. vet inte vf jag fick för mej att jag skulle göra det men aja det va underhållande i alla fall.

Sitter nu här och väntar på att oscar ska ringa. Får se om jag hinner somna innan eller inte:P

Aja men sov gott alla där ute i det otroligt varma sverige:)

Mohaha skade glädje är ta mej faan den bästa av dom alla!

keep rolling!

PUSS! //PM


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0