Praktikdag 31

Måndag! Sista praktikveckan.
Oj det har gått fort! Det känns som det vari igår jag stog på Ericsson invigningen och sköt konfetti. Tiden går fort när man har kul liksom.
Anyway Idag började vi kl.09.00. jag och dojan åkte först till preem och lånade en släpvagn. sedan åkte vi till verkstan och började packa in regn utrustningen i lastbilen. Sedan bar det iväg upp emot Norrtälje.
När vi kom fram till platsen som jag inte kommer ihåg vad den hette så kom en båt där vi lastade på våra grejer, den båten tog oss ut på en ö där vi skulle spela in film.
Och under istort sätt hela den här dagen stog vi och regnade på skådespelarna.
En av skådespelarna var Sverrir Gudnason, han har varit med i dom senaste Wallander filmerna och även i filmen festival. Sedan var det Rafael Edholm som var regisör. Han är även skådespelare och har varit med i '' Wallander- indrivaren, Göta kanal 2 och 3, hem till midgård och aa lite fler filmer.
Jag fick stå med handjagare och spruta vatten. har ganska mycket med träningsverk i armarna. inte kul.
Men men det var en spänande dag och jag hade roligt. Förutom att jag frös om fötterna, det var mindre roligt.
Vi kom hem straxt efter 2 och då slocknade jag som ett litet ljus direkt när jag la mig. Eller slockna som ett ljus låter ju som jag dog men det gjorde jag inte jag somnade som en liten fisk. eller gris.

Det var denna dagen det. imogon tar vi nya tag.

PUSS! //PM  



Sverrir Gudnason


Rafael Edholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0