Praktikdag 32

Tisdag!
Idag fick jag sovmorgon! Awsome!
Var vid verkstan straxt innan 11 och då tog jag och dojan och åkte iväg med pumpen vi hade lånat från rosersberg. och sedan lämnade vi också släpet på preem när vi ändå var ute och åkte.
Sedan vart det att åka till kista och äta mat. Det blev texas burger och där tog jag en peppercorn burger tror jag att det hette. Yami! Smakade bra!
Sedan åkte vi till verkstan och plockade ur lastbilen för det orkades inte med igår på grund av sen timme på dygnet.
När vi var klara med det så fick jag gå hem för jag såg så trött ut. och Dojan såg inte fel. jag var/ är otroligt trött. så ska se på the usual suspects och INTE somna till den och sen ska jag sova. Fast jag måste duscha med så ska göra upp en plan hur detta ska gå till. men men det ska nog gå bra.

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0