Praktikdag 33

Tidig morgon blev det idag. Trodde jag skulle dö så trött var jag. Helt borta!
Gick till verkstan och började plocka fram saker till tv inspelningen. Dojan hittade inte saker och blev arg, och jag var trött och satt och halv sov när han inte såg. men men vi fick ihop allt som skulle med. In med det i lastbilen och iväg till Barkaby.
Gott folk idag har jag varit med och spelat in ''Sveriges värsta bilförare''. Det skulle se ut som att det brann i en bil, och det fixade vi! Och program ledaren var Adam Alsing, så honom har jag pratat med idag.
När allt var klart så åkte vi till ikea och åt. och efter det till verkstan för att prata litemed martin. sen gick jag hem!

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0