Praktikdag 11

Usch min dator vill inte att jag ska använda den så denna veckans händelser får skrivas med papper och penna tills vidare. (Tills nu då jag har lånat brochans dator.)
Idag har jag riktigt kännt jul stämning. Vi snöade ner en gran. Den blev jätte fin och det såg verkligen äkta ut också.
Jag har även mätt hur stort ett av ''föråden'' är. Dom ska göra iordning med hyllor för verktyg och sånt så då mätte jag väggarna.
Aa det är ungefär det som har hänt idag.
Ha det bra!
PUSS! //PM
Usch min dator vill inte att jag ska använda den så denna veckans händelser får skrivas med papper och penna tills vidare. (Tills nu då jag har lånat brochans dator.)
Idag har jag riktigt kännt jul stämning. Vi snöade ner en gran. Den blev jätte fin och det såg verkligen äkta ut också.
Jag har även mätt hur stort ett av ''föråden'' är. Dom ska göra iordning med hyllor för verktyg och sånt så då mätte jag väggarna.
Aa det är ungefär det som har hänt idag.
Ha det bra!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0