Praktikdag 13

Jag säger bara det, Vilken dag det har varit.
I morse blev jag upphämtad kl. 05.50 av min handledare. Sedan bar det iväg till ''högkvarteret'' för att hämta lastbilen och alla grejer. Efter det begav vi oss till tomteboda.
Där var det invigning av ett nytt polishus (eller om det var någonting för säpo) som skulle bygas, så vi kom dit och skjöt upp lite kalk i luften för alla viktiga människor som var där.
Självklart så spöregnade det, så vi blev dyblöta.
När allt var klart så packade vi in alla saker i bilen och jag blev hem skjutsad för att kunna byta kläder.
När jag hade bytt om så gick jag tillbaka till verkstan för att hjälpa till att packa in fläcktarna i bilen.
Vi åkte till frihamnen (magasin 7) och där skulle det vara TV inspelning som fläcktarna skulle användas i.
Så i morgon blir det att åka dit igen för inspelning.
Men nu ska jag sova!
PUSS! //PM
Jag säger bara det, Vilken dag det har varit.
I morse blev jag upphämtad kl. 05.50 av min handledare. Sedan bar det iväg till ''högkvarteret'' för att hämta lastbilen och alla grejer. Efter det begav vi oss till tomteboda.
Där var det invigning av ett nytt polishus (eller om det var någonting för säpo) som skulle bygas, så vi kom dit och skjöt upp lite kalk i luften för alla viktiga människor som var där.
Självklart så spöregnade det, så vi blev dyblöta.
När allt var klart så packade vi in alla saker i bilen och jag blev hem skjutsad för att kunna byta kläder.
När jag hade bytt om så gick jag tillbaka till verkstan för att hjälpa till att packa in fläcktarna i bilen.
Vi åkte till frihamnen (magasin 7) och där skulle det vara TV inspelning som fläcktarna skulle användas i.
Så i morgon blir det att åka dit igen för inspelning.
Men nu ska jag sova!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0