Praktikdag 15

Eftersom att vi aldrig gjorde klart pyrot igår så fick vi göra det idag istället. Kopla och tejpa och koppla lite till. Vi plockade även fram lufttrycks kanonerna och andra maskiner som skulle krävas för att göra det som skulle göras på Anexet.
Det var så att DJ Tiesto skulle ju komma och spela där så då skulle dom ha inomhus pyro på scen och även konfetti kanoner. Så det var vi och riggade under dagen.
Men vid 15.10 så tog jag mina väskor och begav mej till tunnelbanan för att träffa mamma på stan och sedan ta tåget hem.
Så var det.
PUSS! //PM
Eftersom att vi aldrig gjorde klart pyrot igår så fick vi göra det idag istället. Kopla och tejpa och koppla lite till. Vi plockade även fram lufttrycks kanonerna och andra maskiner som skulle krävas för att göra det som skulle göras på Anexet.
Det var så att DJ Tiesto skulle ju komma och spela där så då skulle dom ha inomhus pyro på scen och även konfetti kanoner. Så det var vi och riggade under dagen.
Men vid 15.10 så tog jag mina väskor och begav mej till tunnelbanan för att träffa mamma på stan och sedan ta tåget hem.
Så var det.
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0