Praktikdag 3

jaha då va det onsdag idag.
Vi har haft en hel del att göra i dag.
Imorsen när jag kom så började vi med att åka till AGA (tro det heter så :P ) och hämtade tuber med gas som dom skulle ha på fredag eftermiddag. Efter det tog vi oss igenom all trängsel och tillbaka till verkstaden. där började jag och daniel att göra krut laddningar. jätte mycket blidde det så det kommer bli flera jädra smällar på fredag. :)
Det tog nästan hela dagen att göra iorning all kruten. sen så åkte vi till kista och dom skulle äta mat. jag själv är ju så otroligt smart så jag har med mej matlåda som jag då åt innan vi begav oss till kista. Efter det gjorde vi klart krutladdningarna och sen gjorde jag iordning lite grejer som vi ska använda i morgon. fick fixa och dona alldeles själv. :)

Men men det var typ den dagen eller det VA den dagen. I morron blir det andra bullar. då blir det en lååååååång arbetsdag. men men berättar mer om den i morgon.

Ha det gött!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0