Praktikdag 5

Jahopp då var första praktikveckan färdig.
Idag började jag tidigare än vanligt. vi var vid verkstan vid kl.06.45.
Sen åkte vi till karolinska där höll vi på att rigga upp allt som skulle riggas upp.
efter det fick jag uppleva den lägendariska väntan. när dom väl drog igång allt så skulle massor tjocka gubbar prata massor. Sen var det kronprinsessan upp på scen och pratade lite. sen skjöt daniel (min handledare) av alla krutladdningar och då small det ut av fasiken.
Efter vi hade smällt så blev det snabbt som sjutton att plocka iordning alla saker som behövdes plocka iordning. och därefter blev jag hem skjutsad så jag kunde packa, ta tunnelbanan till T-centralen och ta tåget hem till gammla goda Norrköping.

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0