Praktikdag 6

Måndag! en ny arbetsvecka.
Tillbaka till arclight verkstan i morse. Vi satte direkt igång med att förbereda kvällens spektakel. nee men vi laddade '' fyrverkerirör'' med olika fyrverkeri klunsar eller aa. Vi spikade också fast stödben på lådorna där fyrverkeriet var i. eller vissa fyrverkerier.
Sedan plockade vi fram resten som skulle behövas på kvällen. Sedan Väntade vi på att tiden skulle gå. Daniel berättade massor olika saker företaget hade varit med om. Detta var tidsfördrivet. men jag tycker det är väldigt intressant att höra på så det gjorde inte mej något.
Sedan när tiden var inne så åkte vi till skeppsholmens färjekaj så att säga. och där fick vi vänta en stund på färjan som skulle ta oss dit vi skulle.
Och när vi står där och väntar gissa vem som går förbi!!? Självaste Ozzy Osbourne! Galet var det!
När färjan kom så lastade vi på allt och efter 1½ timme så kunde vi åka iväg. Vi skulle stå mellan slottet och Grandhotel och skjuta, ute på vattnet.
Mycket bra blev det och väldigt uppskattat av kunden som jag förstod det.

Sen blev det hem och nu sitter jag här.

Aja ska sova nu så jag orkar med i morgon.

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0