Hemma från Sälen!

Ja nu är jag hemma från sälen. Åkte till Uppsala i onsdags kväll och åkte upp till sälen på torsdagsmorgonen.
Det var jag, Oscar, Elin, Henrik (Oscars syskon) Och Elins kille Erland. Sedan var det Elins kompis Lise och hennes bror och hans flickvän och några andra vänner till henne.
Vi hade fint väder i fredags i backen, solen sken och himmlen var klarblå. Ingen vind och cirkus -12 grader. Sen kom lördagen och då var det hel tvärtom. Det var blåsigt, det snöade, det var ca -15 grader, dimmigt och allmänt jävligt. men lite fränt var det väl att man fick se ut som en krigsgubbe i Call of duty. :P

Bilder från resan kommer senare. har inte fått några än och dom på telefonen har jag inte lagt in i datorn än.

Men nu ska jag jobba med skolarbete så jag inte hamnar efter.

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0