Kul!

Haha aa kul att min skoldator har slutat fungera som den ska. trådlösa nätverks kortet funkar inte längre:/ så fick lämna in den till dator nisse och sen så fick jag en lånedator. och så kom jag ju på att jag har massor arbeten på den datorn som ska lagas så sitter och lägger över grejer på en hårddisk från den så jag kan jobba med sakerna även fast jag inte har min dator. haha inveklat det blev.

Men men en snöig fredag har vi i alla fall i norrköping! inte det roligaste direkt. Hoppas det slutar snöa tills ikväll. för då ska jag hämta min kära bror i stan och jag tycker inte det är så kul att köra bil när det är snö och slask! sådä så!

I morgon ska jag jobba. på förmiddagen blirde. och sen även på söndag förmiddag jobbar jag.

men men nu ska jag fortsätta att lägga över filer på hårddisken!

See ya!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0