Rolig morgon! not!

Jahopp och denna dagen började ju inte så underbart direkt.
Jag vaknade av att väckarklockan ringde och jag blev bara arg på den för den tjatade på mej att gå upp.
Sen när jag kom ner till bilen och skulle lägga i pengar i automaten och lämna parkeringslappen så hade oscar fått 600 kr i böter pga att dom skulle sopa gatan idag och det hade vi missat. så det sög ju.

Sen så ringde jobbet nyss och frågade om jag ville jobba idag men jag har redan planerat in massor grejer idag så jag kunde inte jobba. och nu har jag dåligt samvete för de:/ this sucks!

Aja men men vi får väl ändå fortsätta morgonen med lite projektarbete.

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0