Stadsbo!

jaa nu för tillfället så är jag stadsbo.
Syster och hennes pojkvän har åt till USA occh då fick jag den stora äran att vakta lägenhete åt dom.
Så jag och min Sambo ( min Oscar) håller ställningarna sålänge:P

Idag har jag varit hemma från skolan så jag tog en ordentlig sovmorgon. Oscar ringde och väkte mej när han hade rast på jobbet. Han började jobba kl.07.00.
Sen har jag varit med pappa och fotat när dom tog ner lite träd på vägen till svärtinge. aa och det gick bra. Otroligt kallt var det bara men så går det ju när man inte tar på sig tillräkligt varma kläder.
Sen skulle jag ha tränat idag men varken Oscar eller jag orkade de så det blidde taco mys istället. :)

Men men nu blire en snabbis dusch och sen sovdax! Ska till skolan och lära mej om religion i morgon.

See ya!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0