Fredag!

Så nu är jag här och skriver igen. Har väldigt mycket att göra just nu när det snart är dags att sluta skolan och allt. Har varit tvungen att göra klart uppgifter i skolan, fixat med balklänning och frisyr till balen, studenten och inbjudan till studenten. aa det är lite granna. men men snart är jag klar hoppas jag :)

Annars kan jag ju berätta att jag har införskaffat mig en liten röd polo med tonade bakrutor och vinge:P det är grejer de. haha den är jätte snygg och häftig. har tyvärr ingen bild än på den men ska fota den och lägga ut bilder:) Så det känns bra att ha en egen bil att åka omkring i!

Men men nu ska jag skriva klart om kristna kyrkor. inte ett dug kul. det är därför jag har sparat det till sist.:S

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0