Hemma igen!

Ja det blev en snabb tripp till Italien och tillbaka.
Det var ganska varmt men inte någon högsommar direkt.
Vi va på ett typ köpcentrum som låg precis bredvid flygplatsen. Dom sa att det var europas näst största shoppingcentrum, men jag vet inte om jag tror riktigt på de. men det var ju stort och så men tror inte att det är näst störst i europa faktiskt.
Blev inte så mycket shopping eftersom att dom jag åkte med sprang genom butikerna så man inte riktigt han och kolla ordentligt och bestämma sig om man verkligen skulle köpa saken eller inte. Men fick med mej ett par höga shorts, en tubtopp, ett armband och Oscar fick ett par Carvin Klein kalsonger. Inte så mycket men men.
Blev ingen studentklänning heller. hittade ingen, och ingen balklänning heller:/ Fasiken! Får åka en sväng till Linköping, och en sväng till vingåker och en sväng till stockholm. så kanske jag hittar en studentklänning och förhoppningsvis en balklänning också.

Sitter på helspän för att min mentor springer fram och tillbaka i vårat klassrum och jag har inte lämnat in mitt projektarbete och jag sa att jag skulle göra det idag men har inte riktigt kommit ihåg att ta med de. ^^

aja men så var dett!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0