shopping dag med mamma!

Igår var jag och mamma på stan och köpte massor grejer :)
Vi köpte tyg till min sjal som jag ska ha på balen, sen pälor till kläningen, skor, halsband, örhängen, väska och hårfärg. aa så nu ska jag vara riktigt fin på balen:)
Fast jag har dåligt samvete för att mamma betalade allt förutom hårfärgen och den blev ingen billig historia i slutänden:/

idag ska jag jobba så ska väl åka snart. sen ska jag spela in film med amy tror jag och sen så ska jag lägga över alla saker på den här datorn till min hårddisk så jag kan lämna tillbaka den här och få min gammla tillbaka. och sen ska jag jobba klart med några uppgifter som jag har kvar och ska lämnas in på onsdag.
Så det är full fart hela dagen..

Men nu måste jag göra mig iordning innan jobbet!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0