Trött tjej!

Aa blev ju en ganska bra helg tillslut i alla fall.
I fredags så dammsög jag hela Gustav och Sandras (två vänner) hus. Det va inte så kul men men.
Sedan i lördags va the big day! Det var på vi hade överaskningen för Gustav som fyllde 20 i tisdags.
Sandra och jag fixade det sista på förmiddagen medans gustav och oscar var hemma hos oscar och spelade tvspel. Sedan åkte jag och sandra in till resecentrum och väntade på att alla linköpingsbor skulle komma. Sedan när alla väl va där så åkte vi till Hageby och ställde oss vid Mcdriven för att vänta på att Gustav och Oscar skulle anlänga. När dom kom och vi hade sjungit för honom och lite så, så åkte vi och spelade paint ball. det var kul. och Gustav fick ta på sig en tiger dräkt och springa omkring medans vi sköt på honom. Hihi det var kul! ^^
Sedan efter så åkte vi och duschade och sedan blev det att äta smörgåstårta och vanlig tårta. Och sedan blev det fest hela kvällen och natten. Och sedan kom även Elin coh Fia och då blev det skoj.

Så idag är jag trött tjej.
Bilder kommer nog senare

Men det var allt jag hade för nu!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0