påskkärring trosdag!

Ja idag är det skärtorsdag men inga påskkärringar har synts till över huvudtaget. trotts att jag har jobbat så har jag inte sett några små hungriga påskkärringar på mcdonalds idag. Men det har varit mycket folk som inte har varit påskkärringar inne på jobbet idag. ojoj vad vi har haft att göra. Har stått i första luckan i mcdriven och tagit betalt. Har haft hooten ute så har inte behövt tagit så mycket beställningar. Vad är då hotten? Jo det är en bärbar datorskärm som en mcdonalds medarbetare står med utanför restaurangen och tar betställningar längre bort i från speakerboxen så dels det ska gå snabbare att få beställa och betala men även så att köket snabbare ska få reda på vad som är beställt och man därefter producera det som saknas i transportskåpet (där burgarna läggs när dom är färdiga och ska ut till gästerna). Ja då har vi lärt oss något nytt idag också!

Just jag det har jag nog inte berättat! I morgon ska mammsen och jag boka flyg till london. Mamma, jah och syster ska åka på en lång weekend bara vi tre. Mamma fick det i fördelsedagspresent. Så det ska bli jätte kul. har ju aldrig varit i london så det ska bli extra spännande att få åka dit!
Ja och sen blir det lite jobb och lite påskpresent köp och lite deklaration som står på schemat för morgondagen. spännande!!

ja det var det. over and out!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0