Mys i stan

Japps har varit hos min syster och haft filmkväll typ. vi lagade mat, åt fruktsallad, glass och strössel. Och så kollade vi på Alice i Underlandet.
Har även varit på media markt idag. skulle leta efter spel till vårat guitar hero som jag har varit och hämtat idag. men media markt hade inga roliga spel så vi åkte till ingelsta och gick till gamestop, där hade dom ganska många spel faktiskt. vi köpte guitar hero 2 och guitar hero legens of rock. Efter det åkte vi och tränade.

Var också och hämta mitt ica kort i husby. Typiskt att Oscar och jag skulle åka och hämta ica korten vid 11 på ica i husby, sen när vi är på väg in till stan så möter vi lastbilen där vårat guitar hero var. så blev 2 svängar till östra husby idag,. det är inte alltid det händer liksom!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0