=D

har fått datorerna i dag i skolan.. wiie men dom funkar inte.. eller jo de gör dom.. xD men asså de va sjukt för att man hittade inget trådlöstbredband grej..:/ så funkar inte att gå in på internät..:( så ja får låna syrrans dator istället..
Hade matte A i dag me.. HJÄLP!!:O kommer inte ihåg nått ju..xP hehe aja.. ja löser det på nåt sätt..xP

Sen när jag hade slutat så träffade jag Johan..:) Vi gick runt lite och pratade.. och jag gjorde bort mej som vanligt men men folk vänjer sig ..:P
Sen tog vi bussen.. och så åkte jag hem..
Faan ja känner mej så dum..:/ först fick han vänta typ 2 timmar på stan inan jag slutade.. sen så fick han gå extra långt från bussen bara för att an gjorde mej sällskap på bussen..:) men jag uppskattar det värkligen..:)

Aja de va allt typ.. men men.. ha de bra loosers..xP //Pernillamonica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0