!!!!!:P

Har spelat match i dag..:) Mot waria.. Vinnst med 11-3.. wiie vi var bra tycker jag..=D Jag gjorde 4 mål också..x) de va faktiskt kul at få göra mål.. de va ett tag sen..:P eller förra helgen men skit samma..xP

Spelade match i går me mot smedby.. förlorade med 5-0 men de va ingen match vi skulle ha vunnit. Men ja tyckte att de va inte speciellt kul att spela.. inte för att de va just smedby vi skulle möta utan jag hade andra saker i huvudet som får mej att bli ledsen och då va de inte kul att spela.. men men sånt är livet..

Efter matchen i dag så åkte jag och tränade..xP Faan tränar 4 ggr i veckan + 1 match. kan hända att de blir 2 matcher..xP Jorå jag ligger  i..xP

People always leave


Men men ska sova lite nu.. Ha de bra looosers..xP //Pernillamonica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0