Jässåååå..xP

Jähopp då var det den 28/29 det beror på hur man ser det..:P klockan är ju 00.39 så igentligen är det ju den 29 men aja skit samma..:P

Idag har jag packat och haft mej..:P Hatar och packa igentligen.. asså jag fåt liksom beslutsångest om vilka grejjer jag ska ta med mej och vilka som jag ska lämna hemma..:S
Men men fick ihop lite grejer å ha med mig i alla fall..xP

Det ska bli så jäfla skönt att åka iväg!!:D det behövs kan man ju då säga..
Har hört ryckten om at det ska vara 28 grader i skuggan och det tackar man ju inte nej till i första taget..xP

Som sagt så har jag hållt på och packat typ hela dagen.. och så har jag försökt och skiva fördjupnings uppgift i datorkunskapen som skulle ha varit fördig för länge sen.. men det har ju gått åt helvete det också..:/ Får sitta uppe hela natten och skriva färdigt den..xP
Sen så åkte mamma och jag å tränade..:) det behövdes kan man ju säga dårå..xP :D De va faktiskt ganska kul idag..:) asså vi gjorde inget speciellt men jag har inte tränat på as länge så de va kul..:D

Igår var jag hos min faster och farbror och träffade kusinerna från trelleborg..:) Kulkul..:D Vi käkade as god mat och sen så spelade vi kort och kollade på massor gamla bilder.. och sen så kollade vi lite på körslaget me..:D
Det är ganska synd att man inte träffar dom så ofta..:(

Okej nu drar jag till Domenikanska republiken i 2 fucking sköna veckor.. kommer kanske skriva nått inlägg när jag är där om jag får tag på nån dator..:P

Jag kommer sakna dig Frida plutt när jag är borta..:( älskar dig gumms..:) <3      
Kommer sakna er andra me.. eller vissa i alla fall..;)


What a hell, is going on?


Amen det var allt jag hade att säga.. hug för er bara, säg inte tack..xP
aja men det var det typ..:P Ha det bra i kalla sverige Fuckers..xP //Pernillamonica

     

Kommentarer
Postat av: Frida

ae, fyfan tanken tar död på mig. jag ska behöva va utan min stump i 2 jävla veckor. det suger, men du får ha det så jätte bra. du förtjänar verkligen det. usch :( älskar dig <3

2008-12-29 @ 02:40:19
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0