- -

Seg dag har det varit i dag..:/ men internet funkar nu hemma så de har funkat att vara hemma i alla fall..;P har städat lite på mitt rum med..:) duktig är jag..xD

Igår va jag och spelade poker..xP de va kul..:) ja va typ bäst ända tills jag förlorade alla mina marker..xD
Jobbade gjorde jag också i går.. asså de va första gången 5 timmar går så fort som dom gjorde i går..:O sjukt var det..:P

I fredags var jag med Elli..:) <3 vi va lite på stan å kollade runt.. sen så gick vi och såg Twilight på bio..:) Den filmen var dyng bra och rekomenderas starkt..:)   


Va och klippte mig i torsdags med.. blev ju inte helt  nöjd direkt..:/

Nu är det inte många dagar kvar..:) <33                                                              


Aja ska å trna typ nu..:) Ha det bra fuckersxP //Pernillamonica





Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh twilight är såå bra! :D

2008-12-04 @ 10:57:31
URL: http://hannaahman92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0